01
Είναι οι εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου διαθέσιμες σε εξωτερικούς επισκέπτες;
Καθώς φροντίζουμε να διασφαλίσουμε την ιδιωτικότητα και την ηρεμία των επισκεπτών μας, οι εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου λειτουργούν αποκλειστικά για τους επισκέπτες των σουιτών του ξενοδοχείου. Η πρόσβαση σε οποιαδήποτε από τις εγκαταστάσεις/ χώρους του ξενοδοχείου σε εξωτερικούς επισκέπτες δεν είναι δυνατή. Εάν επιθυμείτε να κάνετε μια ξενάγηση στο ξενοδοχείο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για ραντεβού.
02
Διαθέτει το ξενοδοχείο δωμάτια ΑΜΕΑ;
Το ξενοδοχείο διαθέτει ειδικά σχεδιασμένα προσβάσιμα δωμάτια. Η ομάδα κρατήσεων μας είναι στη διάθεσή σας ώστε να σας εξυπηρετήσει.
03
Είναι οι πισίνες προσβάσιμες σε παιδιά κάτω από την ηλικία των 18;
Η εξωτερική πισίνα (εποχική) είναι ανοιχτή για όλα τα παιδιά με την επίβλεψη ενηλίκου. Η εσωτερική θερμαινόμενη πισίνα βρίσκεται στο Spa, το οποίο είναι μόνο για ενήλικες, αλλά για να ευχαριστήσουμε και τους μικρούς επισκέπτες μας, επιτρέπεται η πρόσβαση μόνο μεταξύ 10:00 - 12:00 και υπό την επίβλεψη ενηλίκου.
04
Δέχεται κατοικίδια το ξενοδοχείο;
Δυστυχώς το ξενοδοχείο δεν επιτρέπει επί του παρόντος τα κατοικίδια ζώα.
05
Μπορεί το ξενοδοχείο να παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς;
H ομάδα μας μπορεί να φροντίσει οποιοδήποτε αίτημα μεταφοράς (Ισχύουν επιπλέον χρεώσεις).
06
Προσφέρει το ξενοδοχείο υπηρεσίες baby-sitting;
Η ομάδα μας θα χαρεί πολύ να οργανώσει για εσάς την ιδιωτική φύλαξη των παιδιών σας. Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας πριν από την άφιξή σας, καθώς αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη κατόπιν αιτήματος.
07
Η οδική πρόσβαση είναι δύσκολη κατά τη διάρκεια του χειμώνα;
Οι δρόμοι καθαρίζονται συστηματικά κατά τη διάρκεια χιονοπτώσεων. Συνίστανται, ωστόσο, οι αλυσίδες χιονιού, καθώς δεν είμαστε σε θέση να προβλέψουμε ακραία καιρικά φαινόμενα.
08
Τι πρέπει να κάνω εάν έχω κάποια πρόταση ή παρατήρηση;
Πολιτική Διαχείρισης Παραπόνων: Κάθε παράπονο που θα υποβάλλεται θα μελετάται διεξοδικά, διασφαλίζοντας δίκαιη αντιμετώπιση και την προστασία προσωπικών δεδομένων, όπως αυτή καθορίζεται από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία. Τα παράπονα θα καταγράφονται και θα αναλύονται για τον εντοπισμό και την επίλυση προβληματικών διαδικασιών. Το προσωπικό του ξενοδοχείου θα εκπαιδεύεται συνεχώς στην αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων.
Διαδικασία Υποβολής Παραπόνων: Η διατύπωση παραπόνων μπορεί να πραγματοποιηθεί προφορικώς, γραπτώς ή μέσω συμπλήρωσης ερωτηματολογίων ικανοποίησης. Τα μέλη του προσωπικού μπορούν να εκφράσουν τυχόν προβληματισμούς ακολουθώντας τη σχετική διαδικασία.
Χρονική Διάρκεια Διεκπεραίωσης Παραπόνων: Βεβαίωση παραλαβής παραπόνου αποστέλλεται εντός 2 εργάσιμων ημερών, ενώ τα παράπονα διερευνώνται εντός 15 εργάσιμων ημερών. Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται περισσότερος χρόνος για ενδελεχή διερεύνηση, θα αιτούμαστε γραπτώς παράταση.
The Grand Forest Metsovp
Εξερευνήστε περισσότερα
1 / 2
Ορεινές Εμπειρίες
Ανακαλύψτε την περιπετειώδη πλευρά σας με εμπειρίες που έχουν σχεδιαστεί για να τις θυμάστε για πάντα.
Aspen Wellness
Ανακαλύψτε μια ασύγκριτη ηρεμία στο Aspen Spa, όπου η ευεξία προσφέρεται απλόχερα σε ένα κομψό περιβάλλον.
“Ορισμένα μέρη είναι τόσο καλά για να μείνετε, που δεν θέλετε να το κάνετε με βιασύνη. Το Grand Forest Metsovo είναι ένα από αυτά τα μέρη.”
Mpho N - Trip Advisor