18810b7f56b147fd5781acdf2f76762f

Συχνές ερωτήσεις

Καθώς φροντίζουμε να διασφαλίσουμε την ιδιωτικότητα και την ηρεμία των επισκεπτών μας, οι εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου λειτουργούν αποκλειστικά για τους επισκέπτες των σουιτών του ξενοδοχείου. Η πρόσβαση σε οποιαδήποτε από τις εγκαταστάσεις/ χώρους του ξενοδοχείου σε εξωτερικούς επισκέπτες δεν είναι δυνατή. Εάν επιθυμείτε να κάνετε μια ξενάγηση στο ξενοδοχείο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για ραντεβού.    
Το ξενοδοχείο διαθέτει ειδικά σχεδιασμένα προσβάσιμα δωμάτια. Η ομάδα κρατήσεων μας είναι στη διάθεσή σας ώστε να σας εξυπηρετήσει.    
Η εξωτερική πισίνα (εποχική) είναι ανοιχτή για όλα τα παιδιά με την επίβλεψη ενηλίκου. Η εσωτερική θερμαινόμενη πισίνα βρίσκεται στο Spa, το οποίο είναι μόνο για ενήλικες, αλλά για να ευχαριστήσουμε και τους μικρούς επισκέπτες μας, επιτρέπεται η πρόσβαση μόνο μεταξύ 10:00 - 12:00 και υπό την επίβλεψη ενηλίκου.    
Δυστυχώς το ξενοδοχείο δεν επιτρέπει επί του παρόντος τα κατοικίδια ζώα.    
H ομάδα μας μπορεί να φροντίσει οποιοδήποτε αίτημα μεταφοράς (Ισχύουν επιπλέον χρεώσεις).    
Η ομάδα μας θα χαρεί πολύ να οργανώσει για εσάς την ιδιωτική φύλαξη των παιδιών σας. Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας πριν από την άφιξή σας, καθώς αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη κατόπιν αιτήματος.    
Οι δρόμοι καθαρίζονται συστηματικά κατά τη διάρκεια χιονοπτώσεων. Συνίστανται, ωστόσο, οι αλυσίδες χιονιού, καθώς δεν είμαστε σε θέση να προβλέψουμε ακραία καιρικά φαινόμενα.    
Πολιτική Διαχείρισης Παραπόνων: Κάθε παράπονο που θα υποβάλλεται θα μελετάται διεξοδικά, διασφαλίζοντας δίκαιη αντιμετώπιση και την προστασία προσωπικών δεδομένων, όπως αυτή καθορίζεται από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία. Τα παράπονα θα καταγράφονται και θα αναλύονται για τον εντοπισμό και την επίλυση προβληματικών διαδικασιών. Το προσωπικό του ξενοδοχείου θα εκπαιδεύεται συνεχώς στην αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων. Διαδικασία Υποβολής Παραπόνων: Η διατύπωση παραπόνων μπορεί να πραγματοποιηθεί προφορικώς, γραπτώς ή μέσω συμπλήρωσης ερωτηματολογίων ικανοποίησης. Τα μέλη του προσωπικού μπορούν να εκφράσουν τυχόν προβληματισμούς ακολουθώντας τη σχετική διαδικασία. Χρονική Διάρκεια Διεκπεραίωσης Παραπόνων: Βεβαίωση παραλαβής παραπόνου αποστέλλεται εντός 2 εργάσιμων ημερών, ενώ τα παράπονα διερευνώνται εντός 15 εργάσιμων ημερών. Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται περισσότερος χρόνος για ενδελεχή διερεύνηση, θα αιτούμαστε γραπτώς παράταση.
The Grand Forest Metsovp
Εξερευνήστε περισσότερα
drz_grand-forest-metsovo_0761
drz_grand-forest-metsovo_0321
1 / 2
Ορεινές Εμπειρίες
Ανακαλύψτε την περιπετειώδη πλευρά σας με εμπειρίες που έχουν σχεδιαστεί για να τις θυμάστε για πάντα.
Aspen Wellness
Ανακαλύψτε μια ασύγκριτη ηρεμία στο Aspen Spa, όπου η ευεξία προσφέρεται απλόχερα σε ένα κομψό περιβάλλον.

“Ορισμένα μέρη είναι τόσο καλά για να μείνετε, που δεν θέλετε να το κάνετε με βιασύνη. Το Grand Forest Metsovo είναι ένα από αυτά τα μέρη.”

Mpho N - Trip Advisor
Grand forest logo

Γιατί απευθείας κράτηση?

Εγγύηση καλύτερης τιμής
Κάντε απευθείας κράτηση και απολαύστε τις χαμηλότερες διαθέσιμες τιμές!
Αποκλειστικές προσφορές
Κάντε απευθείας κράτηση και απολαύστε μοναδικές προσφορές.
Χωρίς κρυφές χρεώσεις
Πολλές ιστοσελίδες κρύβουν επιπλέον χρεώσεις για κρατήσεις, εμείς όχι.
Κρατήσεις
Κλείστε την απόδραση σας στο Grand Forest Metsovo σήμερα
Κάντε απευθείας κράτηση για να εξασφαλίσετε την καλύτερη τιμή, αποκλειστικές προσφορές και καμία κρυφή χρέωση.